2017 Audi Q2 vs. 2017 Audi A3

profil
gonzi

06.06.2017 21:25

Bir audi fanı olarak ikisi arasında kaldım. Yakın fiyatlar aldım ikisi için. A3 içi boş ama dizel. Q2 tasarım farklı geri görüş, led aydınlatma, ön-arka sensör vs daha dolu. Tek soru işaret 1.0 motor ve yakıt.. 1.0 kullanan golf,leon,a3,q2 kullanan herkes memnun. sizin tercihiniz ?
  • 2017 Audi Q2 1.0 Design
  • Fiyat168.220 TL
  • Yakıt Türü Benzin
  • Vites Tipi 7 İleri Otomatik
  • Motor Hacmi999 cc
  • Beygir Gücü116 HP
  • Ort. Tüketim5.4 lt
  • 0-100 Hızlanma10.3 sn

Toplam Oy Sayısı: {{survey.totalVote}}

Bir yoruma cevap yazmak için lütfen yorumun altındaki "Cevapla" butonunu kullanınız. Konu ile ilgili olmayan yorumlar onaylanmaz...
YORUMLAR
Misafir-7052 07.08.2017 17:04

Kesinlikle q2. Çok tarz çok konforlu bir araba.

Misafir-6349 12.06.2017 16:43

9688 koskoca dünyada neden bitek türkiyede böyle bir şey var peki neden japonyada satılana koyulmuyor madem bu kadar iyi savunuyorsunuz ama at gözlüğüyle nereye kadar lpg sıvı doğalgazdır ve ateşleme verimi benzine göre daha zayıftır bu yüzden 10 litre lpg yerine 5 lt benzinle daha çok yol gidebilirsiniz ki araçlar benzine göre motorları yapılmıştır zaten direk lpg olsa motorun performansı değişmez ve ek bi depo koyulmaz araca daha detaylı anlatabilirim tercihen ancak şimdilik anlayacağız dile yeterlidir teşekkürler

Misafir-9688 10.06.2017 21:26

Civic Eco LPG fabrikasyondur, evet BRC ile işbirliğine gidilmiştir ve garantilidir hem de alman dandik markaları gibi yıl değil, tam 6 yıl. LPG de tüm avrupada çok tercih edilen bir yakıttır (almanya, itlya, fransa....). Sizce hndanın kendi sattığı LPGli arabaya garanti vermemesi gibi saçma bir şey olabilir mi. Çk da iyi yaptılar araba satış rekorlrı kırıyor. Anlı-şanlı tiesay laı geçti satışta, çünkü daha ekonomik ve araba daha güzel.

Misafir-2897 10.06.2017 14:51

LPG'li Civic'i honda mühendisleri falan sunmuyor sana, genelde BRC mühendisleri sunuyor. Civic de orijinal LPG'li falan değil, Türkiye'de takılıyor üstelik senin takabileceğin paradan daha yüksek bir fiyat farkıyla. Sonra sözümona zorunlu garantiye bağlıyor, sanki LPG firmaları garanti vermiyormuş gibi!

Misafir-5818 09.06.2017 23:05

Ne lpg li araç kullandım ne de dizel. Ancak lpg nin sandığınızdan çok daha kullanıldığını ve ciddi olarak teşvik edildiğini biliyorum. İtalya , japonya ,hollanda gibi ülkelerde çok yaygın ve devletin desteği var.
Dizele de o kadar güvenmeyin , 2019 dan sonra işi çok zor olacak

Misafir-1849 09.06.2017 22:57

Merhaba arkadaşlar, 2 aracada binip test eden oldu mu, olmadıysa ben söyliyeyim, Q2 kesinlikle küçük bir araçtır, A3 ile kıyaslanmaz. İlla ki SUV diyen karoq veya Ateca'ya baksın

Misafir-1118 09.06.2017 20:16

turbo benzinli, dizel ve lpg'li gibi ekonomik olamaz, hatta birçok yeni nesil atmosferik benzinli ile aynı yakar (bu Q2 5.4 Lt ort. benzin yakıyor, suzuki vitara atmosferik de bu kadar yakıyor). Aksi olsa, birçok tsi jetta-passatçı tüp taktırmazdı. Webde araştırırsanız bir sürü tüplü vw tsi olduğunu görürdünüz.Honda mühendisleri zaten harika bir yakıt olduğu için LPG'li Civic sunuyorlar bize.

Misafir-7187 09.06.2017 19:26

Halen TSI motora tüp düşünenler var. Arkadaşlar atmosferik motorlu araçlara bakın, turbo beslemeli motorlar tüpe uygun değil. Uygun diyip tüp takan firmalar 50-100.000 km sonra başınıza açacak sorunlara garanti vermezler. Kaldı ki 7012 nin dediği gibi bu paraları verip halen yakıt düşünüyorsanız çok yanlış araçlara bakıyorsunuz demektir.

Misafir-7012 09.06.2017 17:45

LPG'ci arkadaşlar TSİ motoru duyunca hemen damlarlar şimdi, hatta biri gelmiş sanırım. Üstelik bu motoru kullandığını da söylüyor. Öncelikle TSİ motor kullanım alışkanlıklarını değiştirmen gereken bir motor, öyle eski motorlar gibi gaza yüklen de yüklenirsen onlar gibi yakar doğru. Bu yüzden düşük devirlerde ve aracın tavsiye ettiği vitesle gidersen LPG kada olmasa da dizel kadar ekonomik olabilir şehir içinde; dışında daha iyi bile olabilir zaten. Tercih eden eder bilemem ama ben asla LPG tercih etmem çünkü;
1) LPG çok harika bir yakıt olsaydı onca mühendis, AR-GE uzmanı, pazarlama uzamanı, LPG'li yapardı araçları, neden yapmıyorlar, geri zekalı mı bunlar?
2) 100-150 bin lira verdikten sonra yılda taş çatlasa bin lira tasarruf etmek için motorun ömründen, arabanın orijinalliğinden neden ödün verelim ki, bu para bu kadar önemliyse tüp parasının üstüne 3-5 koyup dizelini alırım.
3) Ek bakım masrafları, olur da lastik patlarsa vereceğim çekici parası, tüpü takma parası, sızdırmazlık raporu ve daha bilmem ne masrafı da LPG'nin aslında düşündüğün kadar ekonomik olmadığının da bir göstergesi.
4) Otopark güvenlikçileriyle de çok da samimi olmak istemiyorum ;)
(Bu arada 2 yıldır izmir şehir içinde kullandığım 1.2 TSİ motorumun yakıt ortalaması hemen hemen tamamı şehir içi son 3200 km de 6,8)

Misafir-9359 09.06.2017 12:56

Yaklaşık on gündür 1.0 sport q2 sahibiyim.seat leon 1.2 dsg idi bundan önceki aracım.yakıt tüketimleri şu an için aynı sayılır.özellikle hızlanma performansı,vites geçişleri,amortisman yumuşaklığı ve ses yalıtımı çok iyi,sürüş çok keyifli,düşünen herkese tavsiye ederim

Misafir-8196 09.06.2017 12:13

Misafir2425 Benim gibi yılda 10.000 km zar zor yapabilen kullanıcılar için en mantıklı seçim düşük hacim turbo benzinli motorlardır. Yılda 10.000 yapan kullanıcılar için dizel veya lpg nin görünmeyen giderlerinide hesapladığında hiçbir avantajının olmadığını görüceksin.

Misafir-4056 09.06.2017 11:58

şehir içi tüketim şehirden şehire değişir 50 bin nufuslu şehirde var 1 milyon 3 milyon 15 milyonda var yani.. diyeceginiz tek şey var mesela (diyebilcek varmı 1.0 motor benzinli golf kullanıyorum ve tüketimi 1.6 tdi dizel golfden şehir içide şehir dışıda daha düşüktür veya 1.6 dizel astradan veya dizel focusdan... b sınıfı araçlarla kıyaslamayacaksınız) bunu diyebiliyomusunuz? lpg li araçlara zaten kıyaslamak komik olur lpg li c sınıfı araçlar tamamı şehir içi 23 ile 28 kuruş arası yakmaktadır uzun yolda 20 kuruş ve altına iner.. onun için benzinli araçlarınızı dizel ve lpg li araçlarla yakıtda kıyaslamayın kıyaslasanızda hiçbir zaman daha az yakdıgını iddia etmeyin komik oluyor..

Misafir-3023 09.06.2017 11:44

1.0 ecotsı ibiza ile uzun yok tüketimim 4,5 litre şehir içi şuan 5,8 litredir, kanıt için foto vs her sey var, dizel ile arasındaki fiyat farkıni hesaplarsan çok daha mantıklı, sadece yılda nerdeyse 2 depo vergi avantajından depoyu fulluyorsun, bakım maliyetleri de cabası, ha dezavantajı yok mu var, uzun yolda 120 kmh ı geçinde ortalama 5 lt ini üzerine çıkıyor, yüksek hızı sevenleri yakıt açısından üzer, ama 180 kmh hıza kadar çok zorlanmadanda çıkmakta

Misafir-2425 09.06.2017 08:19

düşük hacimli benzinli motor kullanıcıları şu araçlarınız hangi dizelden hatta hatta hangi lpg liden daha ekonomik bi isim versenizde bizde bilsek.. rekabet kuralları varda bozmak mı istemıyosunuz isim vermeyerek.. öyle inanarak yazıyolarki kullanmasak bizde inancaz diğer benzinlilere göre biraz daha ekonomik olabilir okadar ötesi yok..

Misafir-1094 08.06.2017 21:16

ben de iki yıldır 1.2 tsi kullanıyorum, önceki aracım dizeldi ve yakıt konusunda çok az şey değişti, hem daha atak daha güçlü daha sessiz ve çevreye daha az zarar veren bir araç kullanıyorum. bu iki araç arasında 23 bin liracık bir fark var. Q2'yi alırsan kabaca bir hesapla ortalama 7 litre bile yaksa 23 bin tl ile 4400 litre benzin alırsın ki bu da yaklaşık 44 bin km yapar. bakarsın o zamana kadar satar yenisini bile alabilirsin.(lafın gelişi, yoksa satılacak araç değil yani)

Misafir-2160 08.06.2017 20:10

tabiki q2 derim. Oldukça şık. Ayrıca q2 audinin yeni tasarım dilinin izlerini taşıyor. a3 2 sene sonra demode.

okuryazar 08.06.2017 12:58

beyefendi
tabiki Q2. hem yerden yükseklik hemde duruş olarak daha şık ve güzel duruyor emin olun 1.0 motor sizi üzmez sene 2017 artık o motorlar çoğu benzinliden daha iyi bir çekişe sahip.hayırlı olsun

Misafir-9232 08.06.2017 09:38

Bunların yerine 2. el 1.4 TSI Audi A4 alabilirsiniz. Ya da 2010-2011 model 2.0 TDI A6 alabilirsiniz ama A4 maksimum 20.000 km de bu fiyata bulabilrsiniz ama A6'yı 100.000-120.000 civarında.

Misafir-4906 08.06.2017 08:55

Bu devirde dizel araba kullanmak saçmalık sıfır alınırken 20.000tl , 30.000tl fark ödemek çok gereksiz.
ben 1.0 vw golf kullanıcısıyım. Emin olun piyasadaki çoğu lpgli ve dizel araçlardan genel anlamda ekonomik.
Test sürüşü yapmanızı tavsiye ederim. 1.0 olduğuna inanamayacaksınız tork 200nm çünkü.

Yeni Karşılaştırma Ekle