2016 Opel Astra vs. 2016 Honda Civic

profil
recete26

27.11.2016 13:00

Civic'in en büyük artısı yeni ve havalı olması, yeterli mi acaba? Performans, yakıt değerleri olarak Astra Sport belirgin olarak üstünken, doluluk olarak ta üstün. Fiyat performans ve donanım olarak ele alınca siz ne dersiniz?
  • 2016 Opel Astra Sedan 1.4 Sport
  • FiyatSatış Dışı
  • Yakıt Türü Benzin
  • Vites Tipi 6 İleri Düz
  • Motor Hacmi1364 cc
  • Beygir Gücü140 HP
  • Ort. Tüketim6.2 lt
  • 0-100 Hızlanma10.2 sn

Toplam Oy Sayısı: {{survey.totalVote}}

  • 2016 Honda Civic Yeni 1.6 Premium
  • FiyatSatış Dışı
  • Yakıt Türü Benzin
  • Vites Tipi 6 İleri Düz
  • Motor Hacmi1597 cc
  • Beygir Gücü125 HP
  • Ort. Tüketim7.0 lt
  • 0-100 Hızlanma10.6 sn
Bir yoruma cevap yazmak için lütfen yorumun altındaki "Cevapla" butonunu kullanınız. Konu ile ilgili olmayan yorumlar onaylanmaz...
YORUMLAR
Misafir-7351 13.07.2017 23:15

C segmenti değilmiş hatta d segment olabilir mis civic elegance 100 milyar arabada cift bolgeli klima YOK
Kararan dikiz aynasi YOK
Iceride hala kapi saçı boyalari görünüyor
Koltuk kumaşı dogan slx gibi
Yalıtım yerlerde lutfen yuksek sesle konusun
Sağında solunda olusan göçükler fabrikadan hediye
Arkadan bakinda gorunen pis alt takim goruntusu muhtesem
Super d segment araci zaten dikkat edin yolda giden civicler 90 i gecmez nedenini sorarsan sen modyumda kosan manken gordun mu der ama aslı oyle degil yalıtım yerlerde abisi adamlar yolcular rahatsiz oluyor:D

Misafir-9902 25.05.2017 03:07

20 senedir opel binicisiyim corsa ,astra ,vectra ,zafira her modeline sahip oldum . Yeni kasa civic alalı 1 ay oldu ve kayınbiraderimde 2016 dizel 1.6 , 136 bg. astra var onuda bir çok kez sürdüm . Tamam astranın torku daha yüksek vede beygir gücü ama civic in direksiyonuna oturduğunuzdaki rahatlık , iç mekan genişliği konforu , kendine baktıran tasarımı , fabrika çıkışlı lpgli motorun size bir benzinliymiş hissi vermesi ve yakıtta cimriliği , modern hayalet göstergesi ve güneşte bile çok üstün kontrast veren multimedya ekranı , çok hassas sensörleri , üstün yol tutuşu , bozuk yolların içeride hissedilmemesi , bir çok çarpışma testinden aldığı yüksek puanı , en önemlisi sorun çıkarmayan japon teknolojisi (dünyada 200.000 araç üzerinde yapılan ve sahibine sorun çıkarmayan yani az arıza yapan araçlar listesi ; 1-mazda 2-mercedes 3-toyota 4-honda 5-mitsubishi) , ayrıca öyle hantal değil gaza bastınmı giden bir araba ben çok memnunum ... ha illaki yarışmı istiyorsunuz o zaman alırsınız civic 1.5 RS yi benzinide kafanıza takmazsanız işte size seçenek ; gerek varmı bence yok bu motorun devride , torkuda , sürüş keyfide ,az yakmasıda bana yetiyor ; üstüne birde ülkemizde üretiliyor ve satışı bize her türlü dönüyor . 20 yıllık bir opel sürücüsünün sözleri bunlar ve ilk defa bir japona biniyor , ben yazdım yorum sizin saygılarımla .

Misafir-8848 09.04.2017 01:47

http://www.iihs.org/iihs/ratings/vehicle/v/honda/civic-4-door-sedan/2016
Yeni Civic sedan guvenlık testlerinde yukarıda görüleceği üzere yusek puan almış guvenlı bır otomobıldir.Tasarım olarak sınıfının en iddialı tasarımına imza atmışlar.Tebrik ediyorum.Honda Türkiye'de yatırım yapan istihdam yaratan makro ekonomiye katkı sağlayan dunya markası bir otomobildir.İhracat yoluyla ülkemize döviz kazandıran bir firmadır.CİVİC RS 225 NM TORK değeri olan bir aractır.CVT şanzıman sorunsuzluğunu ispat etmiştir.1.6 Atmosferik motora gelince sorunsuz çalışan bir motor.2017 yılının Ocak-Şubat-Mart aylarında 4869 adet otomobil satmıştır.C segmentinde 3.sıradadır.
1-Megane 6816
2-Egea 4979
3-Civic 4869
4-Corolla 3230
5-Focus 3163
6-Accent 2852
7-Astra 2701
8-Jetta 2251
9-Linea 1512
10-octavia 1385
11-Elantra 841
12-A3 683
13-Cerato 579
14-Mazda 3 serisi 81
15-Toledo 64
16-mitsubishi lancer 13

Fabrikasyon LPG ile tüketim oldukça dusuktur.Dizel alsanız da bu kasa ağırlıklarında daha az yakamazsınız.
Tavsiyem Civic LPG - CVT özelliklerine sahip araç satın almanız olacaktır.
Ülkemize güvenerek yatırım yapan yerli araçları tercih edersek onları yeni yatırımlar için teşvik etmiş oluruz kanaatimce.
Saygılar

Misafir-4826 05.12.2016 21:46

Maksimum torku 4300 devire kadar veremiyor Civic, Astra 1700 devirden 4000 küsür devirlere kadar geniş bir bant aralığında maksimum torku verebiliyor. Civic'in tek avantajı yenilenmiş kasası onun dışında bir üstünlüğünü görmek zor en azından kağıt üzerinde verilen istatistiklerde oldukça sıradan değerlere sahip Civi yakıt tüketimi ortalama 7 Litre gözüküyor ki benim Astra 1.6 benzinliyle Eskişehir'in sıkışık trafiğinde 10 litre toplamda 8 litre bir ortalamam var bu değerler Civic'le 12 litreye 10 litre falan olurdu heralde.

Barbarosozyuksel 05.12.2016 00:42

Güç = tork*açısal hız , daha özelinde Güç ( hp ) = Tork ( N.m) * RPM / 5252

Burada belirtmek gerekirse 140 ve 125 hp lar devir bandındaki en yüksek değerler. Tam değerlendirme yapabilmek için devir bandının tümündeki değerlere ihtiyaç var. Ancak gözle görünen varki oda Astranın 0-100 olmasa bile ara hızlanmalarda bariz üstünlüğü . Buna rağmen ben Civic alırdım çünkü araç gerçekten çok güzel görünüyor.

Misafir-9588 04.12.2016 12:38

torkun ne olduguu bilmeyenler yorum yapmışlar. Tork 0-100 olayında birinci etken değil. ara hızlanmalarda, yokuş çıkışlarda, özellikle arac doluyken esnek kullanımlarda cok etkilidir. buda arac sürmeyi keyifli hale getiren etmenlerdir. Torkun yüksekse basarsın gaza cok rahat sollarsın. Düşükse vitesi 3 e mi ceksem 2 y emi ceksem diye düşünürken zatenm onundki solayamazsın. dürüt olmak gerekirse astra daha keyifli. kendim 1.6 atmosferik kullanıcısıydım. Taki turbolu arabaya binince bu farkı anladım araba sürmek gercekten keyifli oluyo. önceki arabamla simdik i arasında 0-100 arası 1sn yok bile. perormans olarak böyle. ama diğer konularda bişey diyemem. opel de sağlam civic de. Gözüne gönlüne hos gelen hangisi ise al bin kardesim. baskası ne der diye araba alınmaz. 1.4 turbo asrta gercekten keyifli performans olarak. diğreirne bişey diyemem

Misafir-7296 04.12.2016 11:50

D segmentine bak çay demle :) Golf'te, Jetta da bazda standart olmuş alaşım jant, deri direksiyon, soğutmalı torpido gibi opsiyonlar Cıvık'ta yok nasıl bir D segmentse.. Önce bir C olsun tam olarak ta. Galericiler, fanatikler bunu dile getiremiyorlar. Şu araçlardan Cıvık birkere çok boş bir araç, Astra Sport'a bakın bide Cıvık'a bakın, motor olarak, donanım olarak bütün kategorilerde boş bir araba, tabii ki Astra...

Misafir-2599 03.12.2016 23:18

Genelde performans masaya yatırılmış sanırım :) Yanlış hatırlamıyorsam Yeni Civic Sedan arka yolcu havalandırmaları yok sanırım! Eğer böyleyse bu kadar para verip,0'dan 100 e 3 saniyede çıksada almam 100 km'de 5 lt yaksa da almam..Karşılaştırmaya gelince?detaylıca bakmak lazım yani test sürüşü yapmadığım için net bir fikrim yok maalesef

Misafir-2291 30.11.2016 21:12

Misafir-6247 sana katılıyorum. Yeni Civic segmentinin çok üstünde olan bir otomobil. Corolla, Jetta, Focus sahipleri bir zahmet yolda yeni Civic'lere yol açsınlar. Yeni Civic'in rakibi; Corolla, Jetta, Focus filan değildir. Çünkü yeni Civic c segmentinden çok d segmenti bir araç gibi duruyor. Yeni Civic ile Honda'nın müşteri kitlesi de çok değişti. Honda yeni Civic ile üst segment kullanıcıları hedefliyor

Misafir-3976 30.11.2016 21:06

Civic ortalamada nerdeyse bir litre fazla yakıyor yukarda yazıldığı üzre Astra'nın 10 litre yaktığı yerde 12 litre yakacağı anlamına gelir kabaca. Rampalarda vs düşük devirlerde çekişi çok daha iyi olduğu için yine Civic'e göre çok daha az yakan bir araçtır Astra Sport...

Misafir-6247 30.11.2016 16:55

Karşılaştırmada yeni Civic'i tercih ederim. Yeni Civic sınıfının çok üstünde olan bir otomobil. Yeni Civic her yönüyle bu sınıfın çok üstünde olan bir otomobil. Hatta yeni Civic için c segmenti değilde d segmenti bir araç demek bence çok daha doğru olur

Misafir-5569 30.11.2016 13:13

civic çok eleştiriliyor kime sorsam motorundan ve aşırı rüzgarı içeri almasından şikayetçi, çok hantal kalıyor ama teknoli ve görüntü anlamında iyi durumda. astra tüpsüz kesinlikle binilmez. performans aramıyorsan rüzgar sesini de sorun etmezsen honda. astranın tek eksisi çok yakması şehir içi 10 lt altına düşmezsin bunlara alternatif skoda octaviaya da bak derim

Misafir-6481 30.11.2016 07:28

şuan 2011 fd6 civic elegance kullanıcısıyım şehir içi 22-23 krş. yakıyor şehir dışıda 18-20 krş. civarı.. performansıda hiç öyle yolda üzece kadar kötü deil.. arkadaşlar rampa demişler araç zaten az yakıyor rampayada bi zahmet yüksek devir çıkın yakıt ortalamasını fazla değişdirmez merak etmeyin.. deger kaybetmeyen ikinci elde sürekli üzerine koyan bir araçdır tavsiye ederim gerçi yeni kasada fiyatlar oldukça yüksek ama tüm araçlarda öyle malesef..

Misafir-9397 30.11.2016 07:26

Şu fark atılan rampaları çok merak ediyorum.everste tırmanma yarışı mı yapıyorsunuz? Astra geçsin geçsin 1-2 saniye öne geçsin. Tam tersi 140 beygir araba ama hızlanması atmosferik mazda ile aynı. Kağıt üzerinde beygiri torku yüksek gözükse bile ağırlık yüzünden performansı düşüyor.

Misafir-6617 29.11.2016 20:50

düz yolda hızlanma verisi olarak aralarında çok fark yok bunda Astra'nın daha ağır olması da etkili ama ufak bir rampa olmayıversin Astra'nın Civic'e atacağı farkın büyüklüğü için yarışmaya bile gerek yok. 2000 devrinde maksimum torku veren bir araç(Astra) karşısında 4300 devirde azami torku yakalayan bir araç var. Civic dizel ve turbolu motorlu sedanlar piyasaya çıkarmadıkça bu kullanışsız modellerle kalkıp kafa tutmasın gülünç oluyor.

Misafir-9597 29.11.2016 17:47

Yeni Civic'e yolda birkaç kere rast geldim. Gerçekten harika bir otomobil. Yeni Civic'in sınıfındaki en iyi araçlardan biri olduğunu düşünmüyorum. Civic'in segmentinde fark yaratacağı ve rakipsiz bir araç olduğu kanaatindeyim. Yeni Megane sedan 4 ile birlikte alınabilecek en iyi otomobil

Misafir-9777 28.11.2016 13:33

140 hp 200 t0rk 0-100 hızlanma 10.2 125 hp 152 tork 0-100 h1zlanma 10.6 beğenilen yüksek tork beğenilmeyen düşük tork aradaki fark 4 sadise bumu senin yüksek torkun ve daha çok beygirin bu beygirler daha çok yakıt yerler ama düşük göstermişler cıvıc hem şık hemde sorunsuz tercih sizin.

Yeni Karşılaştırma Ekle