2016 Honda CR-V vs. 2016 Hyundai Tucson

profil
furkan80

26.06.2016 17:12

Benzinli suv araç düşünmüyordum. Qashqai' yi eledikten sonra CRV' ye karar vermiştim. Tuscon' gördüm ancak bu aracın dizeli yok. CRV 160 bin TL Tuscon 120 Bin TL Tuscon' a LPG taktırdıktan sonra fiyatı 130 bine yaklaşacak. Araç turbolu LPG uyumlu mu değil mi bilmiyorum arıza verirmi belirsiz bayi lpg takmıyor garanti bitecek. Aradaki fiyar farkı ortalama 30 Binlira. LPG den dolayı birşey olursa masraf cepten çıkacak. Tüm bunlara rağmen CRV mi TUSCON mu??

Toplam Oy Sayısı: {{survey.totalVote}}

Bir yoruma cevap yazmak için lütfen yorumun altındaki "Cevapla" butonunu kullanınız. Konu ile ilgili olmayan yorumlar onaylanmaz...
YORUMLAR
Misafir-8756 30.11.2016 22:47

12/2015 tarihinden itibaren Elite Plus Tucson'um var LPG sistemi taktırmadım ama showroom servislerinde garantili lpg takıyorlar. Bana söylenen rakam 7000 civarıydı garantili lpg sisteminin. Onun dışında yorumlarda bahsedilen ısınma problemi ile ne yalan söyleyim hiç karşılaşmadım. Böyle bir uyarı hiç vermedi. Şehir içi yakıt tüketimi normal kullanımda 8.5 lt de gidiyorum. Ancak karma bir kullanım ile 9,5 lt görmektedir inanın 10 un üzerine her daim çıkmamaktadır çok gaza yüklenilirse. Bende zamanında CRV ile TUCSON arasında kalmıştım 110 bine elite plus tucsona karar verdim o zaman arasında 40 bin fiyat farkı vardı biri dizel biri benzinliydi aman aman km yapmadığım için bu farkı çıkartamayacağımdan TUCSON a karar verdim.

Misafir-4152 05.11.2016 22:53

Ben crv diyorum Tucson Hyundai yani Kore yapımı görüntü var ses yok

Misafir-675 30.10.2016 16:13

Tartışmasız Tucson. CR-V ye okadar verilmez. 160 az bi rakam deyil ve ikiside birbirlerine denk araçlar. Be Bende Turbo Tucson var LPGli marjet marka lpg sorunu yok

Misafir-352 27.09.2016 23:51

Honda CR-V'yi tercih ederim. Hyundai Tucson'un da CR-V'den aşağıya kalır yanı yok. Tasarım, kalite, yol tutuş ve iç mekan anlamında. İki araç arasında tek fark bence biri Japon biri Kore malı. Bence günümüzde Korelilerinde Japonlardan aşağı kalır yanı yok. Koreliler günümüzde Japonlar ve Almanlar ile yarışır hale geldiler

Misafir-7891 27.09.2016 17:42

Misafir 4586; Tucsona liste fiyatı üzerinden neden 7-8 bin lira indirim yapıyorlar acaba? Bu beni biraz düşündürdü. Honda'nın Tucsona göre fiyat farkı çok. Hele bir de gerçekten Tucsona 7-8 bin indirim yapılıyorsa aradaki fark 46 bin lira gibi oluyor..Neredeyse bir araç parası. Bu iki kıyaslama yanlış bence. Eğer param varsa gider Honda alırım..Ama yoksa mecburen Tucson. Ayrıca biri benzin, diğeri dizel..Gerçekten ne alaka sayın Furkan 80? Başka araç mı bulamadınız kıyaslayacak?

Misafir-5345 23.09.2016 17:43

Tartışmasız Honda CR-V derim. Hyundai'ye de sevgi ve saygım sonsuz. Tucson da gerçekten çok kaliteli, sağlam, şık tasarıma sahip modern iyi bir otomobil. Bence bu sınıfta Qashqai'den sonra alınabileceken iyi iki otomobil. Honda hayat onda derim..

Misafir-9492 23.09.2016 15:48

Tucson şu anda ençok satan 3. SUV'dur (Qashqai ve dusterdan sonra). CRV'den daha çok satanbir aracın 2. eli nasıl kötü olabilir. Yakıt hariç, hiç bir açıdan CRV'den geri kalmaz ve ben olsam Hyundai Tucson alırım (40 bin de cebimde kalır)

Misafir-4586 23.09.2016 14:52

Birbirinden güzel iki araç, ikiside alınabilir fakat fiyat açısından Tucson daha mantıklı.
Tucson çok iyi olmuş, tek sıkıntısı yakıtı eğer ki Sıvı sistem LPG taktıracağım derseniz sorun yok fiyat performans olarak süper. hatta liste fiyatından 7-8 bin lira indirim yapıyorlar şu anda, bu parayla da Sıvı sistem LPG takabilirsiniz.

FURKAN ÇELİK 17.10.2016 22:33

Haklısınız ancak lpg garantiyi bozuyor ve uyum sağlamadığı söyleniyor 120 bin tl lik araca garantisiz binmek risk

Misafir-819 23.09.2016 12:05

Tartışmasız Honda..Alın sorunsuz binin..Made in Japan..Tucsonun sorunlu şanzıman, yakıtı ve ikinci el gibi problemleri ile uğraşmazsınız..Tabii bütçeniz yetiyorsa. Arada 40 bin lira gibi bir fark var..

Ercan Bozbola 23.09.2016 17:29

Şanzuman sorunu yaşayan kimseyi duymadım bugüne dek ancak şanzuman ısındığında hata veriyor ve hala ısınmaya devam ederse kendisini korumaya alıyor. Şanzumanın kendisini korumaya alması onu sorunlu yapıyorsa haklısınız. 1 yıl boyunca DSG araç kullandım hiç hata vermyordu ama bozuldu 10.000 km dolmadan ve değişti, sorunlu şanzuman arıyorsak bence burdan bakmak lazım

Misafir-7136 10.08.2016 21:03

arada 40 bin fark var kıyaslanamaz bile bir araba parası fark var arada bana kıyaslama yapmışlar..........

Ercan Bozbola 02.07.2016 13:34

Tucson'un otomatik şanzumanı DSG ile benzerlik gösteriyor ancak bir avantajı var şanzuman kendisini zorlamıyor ve korumaya alıyor bu yüzden dur-kalk ve aşırı sıcak havalarda araç şanzuman ısındı hatası veriyor olayın tamamı bu, bozulan ve servise giden bir araç duymadım henüz ama bu sorunsuz anlamınada gelmiyor. Bir yorumdada bahsedildiği üzere şanzuman konusu efsane haline getiriliyor, yani insanlar artık araç alırken şanzumanına göremi karar veriyor diye düşünmeden edemiyorum. LPG ile kullanımda ş.içi 26-30 kr yakıt tüketimi var Tucson'un CRV içinde rakamların bu şekilde olduğunu duydum. Araçtan beklentilerinize göre değerlendirme yapmak çok daha uygun olacaktır

Misafir-7589 29.06.2016 02:11

hocam crv ile ilgili şikayetvar daki şikayetlere bakmanı öneririm.parası da hiçte az değil. tamam otomatiği sağlamda arabada sadece vitesten oluşmuyor. yine tusconun vitesininde mutlaka ilerde sorun çıkartabileceğini düşünüyorum. sonuçta yarı otomatik. hangi araç sorunsuz dersen onuda bilmiyorum. suv şart değilse bmw 4 düşünmez misin 160bine çıkmışken. bu kadar para vermişken bence araç daha konforlu olmalı. sadece öneri

FURKAN ÇELİK 29.06.2016 13:15

Teşekkür ederim ancak 1.6 otomatik, önceliğim dizel suv düşünüyorum yoksa binek aracımdan memnunum ancak otomatik değil. Yeni CRV de pek şikayet bulamadım Tusconda aklımı karıştırdı

Barbaros Özyüksel 30.06.2016 01:48

yoruma katılıyorum 120 bin seviyesini aştıktan sonra bencede premium markalardan binmek daha mantıklı duruyor . Sıfır olmasa dahi 2-3 yaşında az kullanılmış temiz suvlar düşünülebilir derim.

Misafir-2757 29.06.2016 00:16

furkan bey, ben Misafir-4699.
yorumumu tamamen donanım, görünüm ve maliyet hesaplı yaptım. her iki aracı da kullanmış değilim. tucson ile ilgili olumsuz olan duyumlarınızın doğruluğunu iyice araştırın. doğru ise zaten crv yi almak durumundasınız. değilse de Tucson çok daha mantıklı. Bu sitede asx için ve diğer bazı araçlar için sıkça yorum yapan Ercan bozbola? bey var. sanırım babasına Tucson aldıklarından söz etmişti bir yorumunda. onunla iletişime geçip ayrıntılı bilgi almayı da deneyebilirsiniz araç hakkında. 40 bin tl ciddi manada yüksek bir fark. iyice araştırın ve kullanıcı deneyimlerinden faydalarıp öyle karar verin. Hangi aracı alırsanız umarım memnun kalırsınız.

FURKAN ÇELİK 29.06.2016 13:11

Teşekkür ederim

Ercan Bozbola 02.07.2016 13:29

Furkan bey eşimde bir önceki kasa CRV araç var, yeni kasa ile ilgili bilgim pek yok ancak yeni kasayı inceleyip beğenmeyen bir insanım. Sırf dizel otomatik olsun ve 2. eli sorunsuz olur marka algısı yüksek diye alacaksanız size önerim Honda CRV olur, donanımı yüksek-tasarımı daha gelişmiş ve performans olarakta sizi tatmin edecek bir araç istiyorsanız sıvı sistem LPG ile Tucson öneririm. Yılda 20.000 km yol yapmıyorsanız LPG gerek yok diye düşünüyorum. Dizel otomatik konusu çok mühimse Renault Kadjar inceleyin derim, otomatik olması çok önemli değil diyorsanız 2.el dizel ASX öneririm. Otomatik olması çok çok önemli bir husus diyorsanız Subaru Forester inceleyin derim

Misafir-4699 27.06.2016 18:56

Bir kere aradaki fiyat farkı çok fazla. marka olarak honda daha ön planda ama hyundai de bence son yıllarda çok iyi bir gelişim gösterdi. kaldı ki tucson da oldukça yakışıklı ve de donanımlı bir araç. burda asıl soru bence honda için 40 bin tl fazladan vermeye değer mi. dizel olan cr-v nin belli bir km den sonra gündelik karma tüketimde ortlama 6 lt yakacağını benzinli tucsonun ise 10 lt yakacağını öngörebiliriz sanırım. bu da güncel fiyatlarla crv nin km başına 23 küsür kuruş, tucsonun ise 45 kuruş yakacağını gösrerir. crv ye verilecek 40 bin tl lik farkın kapanması için 181827 km civarında bir kilometre yapılması gerekir. yılda 20 bin km yapılsa dahi bu fark ancak 9 yılın sonunda kapanır. ben şahsen bu bu km yi ancak 15 yılda yaparım. o yüzden de Tokay beyin dediği gibi tucsonu alırım 40 bin tl cebimde kalır. lpg ile falan da uğraşmadan 40 bin tlden ufak ufak binerim. Hangisinde karar kılarsanız şimdiden hayırlı olsun.

FURKAN ÇELİK 28.06.2016 12:13

Diğer arkadaşların ve özellikle sizin yorumunuza katılıyorum. Kesinlikle çok mantıklı ve düşüncelerim çok değişti. Ancak yukardada belirttiğim gibi ilk olarak QASHQAİ' ye karar vermiştim. Yorumlarda okuduğum şanzıman arızaları nedeni ile vazgeçtim. Şimdide TUCSON aklıma yattı arada küçük bir servet değerinde fark var ve özellik olarak crv ile aynı ve daha fazla diyebilirim (arka koltuk ısıtma,açılır cam tavan) gibi. Ancak TUCSON içinde okuduğum yorumlarda 4x4 kapalı iken dahi sıkışık trafikte aracın şanzıman ısındı uyarısı aklımı karıştırdı. CRV de şu ana kadar şanzıman arızası yaşayan bulamadım. Tucson aklıma yatmışken bu sorunlara rastlamam soğuttu beni. O kadar para verip sıfır araba alıp sorun yaşamak istemiyorum. Bu konuda bilginiz varsa paylaşırsanız sevinirim.

FURKAN ÇELİK 28.06.2016 12:24

Kilometre ve yakıt hesabınızda mantıklı. Şuanki aracımda 1.6 benzinli düz motor. LPG sevmediğim için taktırmadım. Yılda ortalama 10 Bin Km. yol yapıyorum. 3 yıl oldu 30 Bin Km. yol yaptım. Toplam 10 Bin TL. yakıt yaktım. LPG olsa 7 Bin TL. olacaktı. Agresif kullanmıyorum Tucson ile CRV arasındaki farkta hemen hemen hesabınıza uyuyor.

Misafir-1484 27.06.2016 17:58

tuscon çok daha lüks duruyor

yasin çetin 27.06.2016 16:41

honda crv çok üstün bir araç ama tabi bütçe meselesi, tucson da kötü değil...

Misafir-5660 27.06.2016 12:09

tabiki honda crv hem de tur bindirir.

tokay ceritoğlu 27.06.2016 10:13

elbette tucson tercih edilmeli,her yönü ile üstelik fiyatı ile de ,yılda kaç km yapılacak fazla yaksa ne olur 30-40 bin tl fark kaç yılda çıkacak? tüplü araca asla binmem,3-5 kuruş fark candan önemli mi?içinde çoluk çocuk olacak..

FURKAN ÇELİK 28.06.2016 12:18

Kesinlikle haklısınız düşüncelerimde değişti ancak tucsonun 4x4 kapalıyken sıkışık trafikte şanzıman ısınma arızası nedeni ile aklımı karıştırdı.

Barbarosozyuksel 27.06.2016 03:45

Tucson alın bana kalırsa tüp te takmayın aradaki 30-40 bin tl lik farkı benzincide yavaş yavaş ödeyin turbo benzinli performanslı araca binin tabiki . yaklaşık 35 bin tl lik yakıt farkınıda kolay kolay çıkartamazsınız zaten .

FURKAN ÇELİK 28.06.2016 12:18

Haklısınız düşüncelerimde değişti ancak tucsonun 4x4 kapalıyken sıkışık trafikte şanzıman ısınma arızası nedeni ile aklımı karıştırdı.

Yeni Karşılaştırma Ekle